Гарантійне обслуговування і ремонт доступні протягом 12 місяців з моменту активації. Вони виконуються тільки за умови дотримання гарантійних зобов'язань
У разі необхідності ми тимчасово надаємо інший пристрій на термін гарантійного ремонту
Наші сервісні центри розташовані на всій території України. У разі поломки обладнання ви можете здійснити ремонт в будь-якому місті
Виробник гарантує працездатність мобільного касового терміналу протягом 12 місяців з дати відвантаження зі складу виробника або офіційного дилера. За умови дотримання правил експлуатації, транспортування і зберігання.
Імпортер ТОВ «СМАРТ ВАН ФІНТЕХ» є офіційним дилером. Буквально має повноваження приймати від імені виробника мобільного касового терміналу претензії по гарантійним зобов'язанням.
Будь-який елемент мобільного касового терміналу підлягає безкоштовній заміні * або ремонту виробником і центром сервісного обслуговування протягом терміну гарантії. Звернення приймаються при виявленні дефекту матеріалів або порушень збірки.
* Виняток становлять окремі комплектуючі. Наприклад, витратні матеріали, а також елементи з обмеженим ресурсом роботи.
Для того, щоб мати право на гарантійне обслуговування, зберігайте бланки з печаткою про проходження сервісного обслуговування. Такі записи підтверджують, що зазначені заходи були проведені своєчасно.
Купівля мобільного касового терміналу означає вашу згоду з умовами експлуатації, сервісного обслуговування та гарантійного ремонту. А також згоду з правилами надання гарантії.
Основні визначення:
Гарантійні зобов'язання — це обмежена гарантія на новий касовий термінал. Надається підприємством-виробником на території України, поки діє гарантійний термін. А також на умовах, визначених відповідно до гарантії.
Нормальна експлуатація — експлуатація мобільного касового терміналу відповідно до рекомендацій і вимог виробника, зазначених в паспорті та інструкції з експлуатації. А також з дотриманням законодавчих норм і вимог, що діють на території України.
Офіційний дилер — організація, уповноважена виробником продавати мобільний касовий термінал, а також оригінальні запасні частини і аксесуари до нього. Розташовується на території України. Імпортер ТОВ «СМАРТ ВАН ФІНТЕХ» є офіційним дилером.
Центр сервісного обслуговування — організація, уповноважена продавати мобільний касовий термінал, оригінальні запасні частини і аксесуари до нього. А також здійснювати роботи і надавати послуги з сервісного обслуговування. Перш за все, це введення в експлуатацію, перевірка працездатності і ремонт, а також виведення з експлуатації.
Оригінальні запасні частини та аксесуари МКТ — запасні частини і аксесуари, зроблені виробником або під його контролем. А також придбані у офіційного дилера або у центрі сервісного обслуговування.
Гарантійне обслуговування не поширюється на наступні випадки:
1. Витрати, пов'язані з плановим сервісним обслуговуванням. Регламентні роботи, витрата матеріалів при виконанні обслуговування. Також діагностичні та регулювальні роботи.
2. Нормальний знос будь-яких деталей. Природне руйнування поверхонь гумових, пластикових і металевих деталей в результаті нормального використання і впливу навколишнього середовища.
3. Збитки внаслідок неповного або неналежного обслуговування. Наприклад, зневага періодичними перевірками. А також значне перевищення інтервалу між плановими сервісними обслуговуваннями.
4. Збитки в результаті використання неоригінальних деталей або обладнання, не схваленого виробником. Усунення наслідків ремонту, обслуговування та інших видів робіт, неакредитованих у встановленому порядку.
5. Дії третіх осіб, неправильне використання мобільного касового терміналу, невірні дії користувачів при роботі з пристроєм. А також модифікування мобільного касового терміналу або його частин, яке не схвалене виробником.
6. Витрати, пов'язані з демонтажем і новим устаткуванням. Витрати, пов'язані з неможливістю використовувати мобільний касовий термінал. Витрати на паливо, телефонний зв'язок, оплату штрафів, транспортні витрати, втрата доходів. А також інші комерційні і нематеріальні втрати, прямі і непрямі збитки в результаті несправності мобільного касового терміналу.
7. Витрати на усунення будь-яких несправностей мобільного касового терміналу, у якого штучно змінені/знищені дані. А також усі пов'язані з цими несправностями збитки.
8. Усунення наслідків, що виникли в результаті несвоєчасного усунення несправностей в мобільному касовому терміналі.
А також:
9. Збитки, що виникли в результаті виходу з ладу комплектуючих. Наприклад, витратні матеріали з обмеженим ресурсом роботи. Елементи,що піддаються руйнуванню при нормальній експлуатації. А також деталі із закінченим періодом гарантії.
10. Витрати на матеріали та елементи з обмеженим ресурсом роботи, які піддаються руйнуванню при нормальній експлуатації. Наприклад, акумуляторна батарея, зарядний пристрій, кабелі, а також головка принтера, плавкі запобіжники та інше.
11. Збиток, викликаний недотриманням вказівок і вимог, викладених у відповідних розділах паспорта і керівництва по експлуатації мобільного касового терміналу.
12. Витрати, пов'язані з проведенням різних налаштувань, програмування параметрів, введення в експлуатацію мобільного касового терміналу.
13. Вихід з ладу елементів мобільного касового терміналу. Збої в роботі, викликані проведенням своїми силами ремонту і демонтажу вузлів.
14. Пошкодження мобільного касового терміналу та його вузлів, викликані зовнішніми впливами рідин, дощу, снігу, промислових і хімічних викидів. А також кислотних і лужних забруднень повітря, продуктів життєдіяльності організмів, пожежі, граду, блискавки і інших явищ.
15. Шкода, заподіяна особистої чи іншої власності.
16. Витрати, пов'язані з усуненням помилок, що виникли при самостійному програмуванні параметрів. А також витрати, пов'язані із заміною вузлів та блоків, що виникли внаслідок самостійного введення помилкової інформації в мобільному касовому терміналі.
• при невиконанні умов проведення сервісного обслуговування і ремонту;
• також при наявності механічних пошкоджень зовнішніх деталей.
Попередження:
Несправності, що виникли поза корпусом пристрою, якщо від них залежить робота терміналу (наприклад, відсутність зв'язку з оператором фіскальних даних і нестійкий зв'язок з провайдером), не є гарантійними і не покриваються гарантійними зобов'язаннями.
Крім того, всі гарантійні зобов'язання по мобільному касовому терміналу обмежені первісною вартістю мобільного касового терміналу. І вони не залежать від додаткових витрат, а також матеріальних і нематеріальних збитків.