Технічне та Гарантійне обслуговування

Погодьтеся, обслуговування необхідно будь-якій техніці. І мобільний касовий термінал — не виняток! Регулярний огляд продовжить термін служби вашого пристрою. А ще, ви зможете вчасно помітити й усунути будь-які несправності.

Технічне обслуговування включає перевірку:

Функціонування блоків каси по внутрішнім тестам
Всіх повідомлень про можливі несправності в роботі МКТ
Точності реального часу з урахуванням часових поясів
А також аналіз протоколів інформаційного обміну
Каналів зв'язку з оператором фіскальних даних
І чистку механізму принтера від пилу
Можливу відсутність підтвердження про отримання фіскальних документів
ТОВ «СМАРТ ВАН ФІНТЕХ» є головним центром сервісного обслуговування. А також має повноваження акредитувати інші організації на право виконання робіт з касовим терміналом.

Карта сервісних центрів

Гарантія 12 місяців

Гарантійне обслуговування і ремонт доступні протягом 12 місяців з моменту активації. Вони виконуються тільки за умови дотримання гарантійних зобов'язань

Підмінний фонд

У разі необхідності ми тимчасово надаємо інший пристрій на термін гарантійного ремонту

Сервісні центри

Наші сервісні центри розташовані на всій території України. У разі поломки обладнання ви можете здійснити ремонт в будь-якому місті

Гарантійні зобов'язання SmartOne

Виробник гарантує працездатність мобільного касового терміналу протягом 12 місяців з дати відвантаження зі складу виробника або офіційного дилера. За умови дотримання правил експлуатації, транспортування і зберігання.

Імпортер ТОВ «СМАРТ ВАН ФІНТЕХ» є офіційним дилером. Буквально має повноваження приймати від імені виробника мобільного касового терміналу претензії по гарантійним зобов'язанням.

Будь-який елемент мобільного касового терміналу підлягає безкоштовній заміні * або ремонту виробником і центром сервісного обслуговування протягом терміну гарантії. Звернення приймаються при виявленні дефекту матеріалів або порушень збірки.

* Виняток становлять окремі комплектуючі. Наприклад, витратні матеріали, а також елементи з обмеженим ресурсом роботи.

Для того, щоб мати право на гарантійне обслуговування, зберігайте бланки з печаткою про проходження сервісного обслуговування. Такі записи підтверджують, що зазначені заходи були проведені своєчасно.

Купівля мобільного касового терміналу означає вашу згоду з умовами експлуатації, сервісного обслуговування та гарантійного ремонту. А також згоду з правилами надання гарантії.

Основні визначення:

Гарантійні зобов'язання — це обмежена гарантія на новий касовий термінал. Надається підприємством-виробником на території України, поки діє гарантійний термін. А також на умовах, визначених відповідно до гарантії.

Нормальна експлуатація — експлуатація мобільного касового терміналу відповідно до рекомендацій і вимог виробника, зазначених в паспорті та інструкції з експлуатації. А також з дотриманням законодавчих норм і вимог, що діють на території України.

Офіційний дилер — організація, уповноважена виробником продавати мобільний касовий термінал, а також оригінальні запасні частини і аксесуари до нього. Розташовується на території України. Імпортер ТОВ «СМАРТ ВАН ФІНТЕХ» є офіційним дилером.

Центр сервісного обслуговування — організація, уповноважена продавати мобільний касовий термінал, оригінальні запасні частини і аксесуари до нього. А також здійснювати роботи і надавати послуги з сервісного обслуговування. Перш за все, це введення в експлуатацію, перевірка працездатності і ремонт, а також виведення з експлуатації.

Оригінальні запасні частини та аксесуари МКТ — запасні частини і аксесуари, зроблені виробником або під його контролем. А також придбані у офіційного дилера або у центрі сервісного обслуговування.

Гарантійне обслуговування не поширюється на наступні випадки:

1. Витрати, пов'язані з плановим сервісним обслуговуванням. Регламентні роботи, витрата матеріалів при виконанні обслуговування. Також діагностичні та регулювальні роботи.

2. Нормальний знос будь-яких деталей. Природне руйнування поверхонь гумових, пластикових і металевих деталей в результаті нормального використання і впливу навколишнього середовища.

3. Збитки внаслідок неповного або неналежного обслуговування. Наприклад, зневага періодичними перевірками. А також значне перевищення інтервалу між плановими сервісними обслуговуваннями.

4. Збитки в результаті використання неоригінальних деталей або обладнання, не схваленого виробником. Усунення наслідків ремонту, обслуговування та інших видів робіт, неакредитованих у встановленому порядку.

5. Дії третіх осіб, неправильне використання мобільного касового терміналу, невірні дії користувачів при роботі з пристроєм. А також модифікування мобільного касового терміналу або його частин, яке не схвалене виробником.

6. Витрати, пов'язані з демонтажем і новим устаткуванням. Витрати, пов'язані з неможливістю використовувати мобільний касовий термінал. Витрати на паливо, телефонний зв'язок, оплату штрафів, транспортні витрати, втрата доходів. А також інші комерційні і нематеріальні втрати, прямі і непрямі збитки в результаті несправності мобільного касового терміналу.

7. Витрати на усунення будь-яких несправностей мобільного касового терміналу, у якого штучно змінені/знищені дані. А також усі пов'язані з цими несправностями збитки.

8. Усунення наслідків, що виникли в результаті несвоєчасного усунення несправностей в мобільному касовому терміналі.

А також:

9. Збитки, що виникли в результаті виходу з ладу комплектуючих. Наприклад, витратні матеріали з обмеженим ресурсом роботи. Елементи,що піддаються руйнуванню при нормальній експлуатації. А також деталі із закінченим періодом гарантії.

10. Витрати на матеріали та елементи з обмеженим ресурсом роботи, які піддаються руйнуванню при нормальній експлуатації. Наприклад, акумуляторна батарея, зарядний пристрій, кабелі, а також головка принтера, плавкі запобіжники та інше.

11. Збиток, викликаний недотриманням вказівок і вимог, викладених у відповідних розділах паспорта і керівництва по експлуатації мобільного касового терміналу.

12. Витрати, пов'язані з проведенням різних налаштувань, програмування параметрів, введення в експлуатацію мобільного касового терміналу.

13. Вихід з ладу елементів мобільного касового терміналу. Збої в роботі, викликані проведенням своїми силами ремонту і демонтажу вузлів.

14. Пошкодження мобільного касового терміналу та його вузлів, викликані зовнішніми впливами рідин, дощу, снігу, промислових і хімічних викидів. А також кислотних і лужних забруднень повітря, продуктів життєдіяльності організмів, пожежі, граду, блискавки і інших явищ.

15. Шкода, заподіяна особистої чи іншої власності.

16. Витрати, пов'язані з усуненням помилок, що виникли при самостійному програмуванні параметрів. А також витрати, пов'язані із заміною вузлів та блоків, що виникли внаслідок самостійного введення помилкової інформації в мобільному касовому терміналі.

при невиконанні умов проведення сервісного обслуговування і ремонту;
також при наявності механічних пошкоджень зовнішніх деталей.

Попередження:

Несправності, що виникли поза корпусом пристрою, якщо від них залежить робота терміналу (наприклад, відсутність зв'язку з оператором фіскальних даних і нестійкий зв'язок з провайдером), не є гарантійними і не покриваються гарантійними зобов'язаннями.

Крім того, всі гарантійні зобов'язання по мобільному касовому терміналу обмежені первісною вартістю мобільного касового терміналу. І вони не залежать від додаткових витрат, а також матеріальних і нематеріальних збитків.

Стати партнером

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
SmartOne Call-center